FROST OG KJØLLER EJENDOMME A/S SØGER ENGAGERET OG ANSVARLIG EJENDOMSADMINISTRATOR PR. 1/12 2019

Vi søger en stærk administrativ profil med blik for detaljen og en solid evne til at bevare overblikket i en travl hverdag. Som ejendomsadministrator hos Frost & Kjøller Ejendomme A/S vil der være mange udfordringer i en spændende hverdag. Du vil få et stort ansvar i en dagligdag, hvor der lægges vægt på at yde en professionel og høj service til både lejere og samarbejdspartnere. Hos os er lejerne i centrum, og vi ønsker fortsat at udvikle vores initiativer i takt med tidens tendenser.

Ejendomsadministratoren varetager selvstændigt administrationen af en række ejendomme – i denne stilling primært private boliglejemål samt lidt erhverv.

Arbejdsopgaver

  • Servicering af såvel kunder som lejer
  • Opkrævning af husleje, Udfærdigelse af lejekontrakter
  • Modtagelse og bekræftelse af opsigelser
  • Fremsendelse af ledige lejemål til udlejningsafdelingen
  • Udfærdigelse af flytteafregninger
  • Restancekontrol boende, herunder udsendelse af rykkere, ophævelser, sende restancer til inkasso
  • Restancekontrol fraflyttere, herunder udsendelse af rykkere, sende restancer til inkasso
  • Diverse bogføringsopgaver
  • Afstemning af diverse konti i forbindelse med årsregnskab
  • Regulering af lejeopkrævning i henhold til budget
  • Udsendelse af varslingsskrivelser
  • Udfærdigelse og udsendelse af diverse forbrugsregnskaber, herunder behandling af indsigelser
  • Kommunikation med lejere – skriftligt, mundtligt og personligt
  • Kommunikation med driftsleder og ejere
  • Samarbejde med eksterne rådgiver, advokater mv.
  • Administration af enkelte ejerforeninger
  • Ad-hoc

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med administration af udlejningsejendomme.
  • Øje for detaljen, samt gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner
  • Du er ferm til UNIKBolig, Word, Excel og Outlook.
  • Du er dygtig til at formulere dig på skrift.
  • Overholdelse af tidsfrister og lovgivning
  • Uddannet inden for ejendomsadministration, teoretisk og/eller praktisk
  • Serviceminded – god til at tale med lejere
  • Analytisk og løsningsorienteret
  • God til at samarbejde med et lille team

Personlige egenskaber

  • God til at have mange bolde i luften
  • Brænder for det du laver
  • Struktureret
  • Du er resultatorienteret, samt fyldt med energi og positivitet.
  • Du ved, hvordan man yder en god service og har en god kundekontakt.

Vi sætter stor pris på vores interne arbejdsmiljø, hvorfor det er vigtigt at den rette kandidat passer godt ind i fællesskabet – det er ikke nødvendigt, at man besidder alle ovenstående kompetencer. 

Du tilbydes en stilling i en spændende virksomhed, hvor der hersker en uformel kultur med plads til humor. Der er tale om en fuldtidsstilling eller deltid med løn efter kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat fra d. 1. december 2019 eller snarest mulig herefter.

Lyder dette som din næste arbejdsmæssige udfordring, så send snarest muligt en ansøgning og CV til Morten kontor@fke.dk hvis du har spørgsmål kan du kontakte Anne Mette Frost på 61268887.